Friday, April 17, 2009

TAG dari DANISHAHUMAIRA



pagi tadi masa breakfast....Lin dah remind aku jawab tag dia..dah lebih seminggu dah dia bagi tapi baru ari ni ada mood nak jawab......sorii ye Lin...ingat lagi ko yer..akak dah buat2 lupa dah...


1. Tempat kerja pertama yang korang kerja mula2 dulu : kilang baju...tapi aku keja kat sini sebulan je..dapat gaji terus berhenti..bosan weh sari suntuk ngadap mesin jahit...

2. dekat mana korang dating dengan pakwe kali pertama dulu ekk tak semestinya dengan husband yang sekarang maybe ex boyfren ke : kedai mamak

3. Perasaan anda sekarang(apa saja yg terlintas kat hati korang sekarang) : mcm2 rasa ada

4. Nama bos korang di tempat kerja lama sebelum unikl : En Kassim

5. Nama cikgu disiplin sekolah anda dulu tak kisah la menengah ke rendah (he he he mencabar ni): Cikgu Shahrom...tapi aku tak penah kena ngadap dia sebb kat sekolah, rekod aku baiikkk punyer.......


6. Cikgu @ Ustazah yang paling garang kat sekolah dulu yang mana korang boleh ingat sampai sekarang : Cikgu Hawa...uhh memang garang giler cikgu ni.....

7. stress tak korang jawab tag dari aku ni : hmmm buat2 biasa aje....sebb dah tau pas ni mesti dpt tag lagi..huhuuhuh

No comments:

Post a Comment