Wednesday, April 29, 2009

Muhammad Khaleef Mirshah

khaleef & mak ngahnya

kici...bukak la mata

mesti korang nak tau sapa gerangan orang yang aku maksudkan ni...ni ler anak buah baru aku....lahir pada 3 April yang lalu..kalau ikut jangkaan dia ni lahir pada pertengahan Mei ni tapi dah x sabor nak tengok dunia agaknya....adik pompuan aku terpaksa dibedah setelah terkena serangan darah tinggi yang hampir meragut nyawa...masa dpt berita pagi tu aku hanya mampu berdoa dari jauh agar semuanya selamat.....Alhamdulillah pembedahan berjaya tetapi baby terpaksa ditempatkan di ICU kerana mengalami sedikit masalah pernafasan...setelah lebih 3 minggu berada di wad...akhirnya ibu dan baby dibenarkan pulang ke rumah...


Ahad lepas aku sempat tgk anak buah aku ni kat Danau Kota...alahai keciknya......lahir dalam 1.6kg..rambut pulak warna hitam perang...ye lah belum abih mekap /touch up dah kluar....
tapi tang hidung tu yang x leh lawan tu...terpacak weh...bapak Khalef ni jauh mari kekawan oii..dari Pakistan nun...pada mulanya famili aku tak berapa setuju dgn pilihan adik aku ni...jenuh dah nasihat semua tak jalan...dah jodoh adik aku nak buat camne...aku ni sebagai kakak doakan yang terbaik aje lah..nak disekat2 bukannya dia tinggal dgn aku..jadi dari jadi benda2 yang tak molek bagilah diorang kawin.....lepas ni pandai2 korang laa nak manage hidup korang ...adik ipar aku ni bukan Pakistan jual karpet kekawan tapi Pakistan yang educated sikit laa...keja sebagai Technician kat opis adik aku dulu..dah 15 tahun kat Malaysia.....ok khaleef...mak ngah nak mintak izin masukkan gambar Khaleef dalam blog mak ngah ni...alaa bukak la mata.....apa la tido..tido..tido je kejanya...


2 comments:

  1. welcome to the world baby Khalef

    ReplyDelete
  2. dah bsr mesti handsome ni.bakal pengganti salman khan ni...hehehe

    ReplyDelete