Thursday, June 18, 2009

MenGHiTunG HaRi

Bertemu kembali....

Apa yg aku dok tunggu ni...mesti mcm2 soalan yang bermain di minda korang kan..kan...aku rasa kekawan kat ofis ni ramai dah tau...hmm cepatnya berita ni menular ye...hik...hikk ....entahlah...mcm2 rasa yang terbit dari hati aku sekarang ni..makin dekat hari itu makin sayu dan sedih pulak...itu ler yang pi gatai mintak tu nape...haaa padan muka aku..elok2 dah senang lenang keja kat MFI ni saja nak cari masalah baru...haa dah dapat hati ni berbolak balik pulak..nak pegi tak nak..nak pegi tak nak....bila pikir peluang hanya datang sekali seumur idup..sekali kalau kita tolak tak de nya diorang nak offer lagi kat kita weh...buang karen diorang jer..berlambak kat luar nun org yang dok kejor cari keja..
lagipon tak kan aku nak perapkan ilmu2 yang aku dapat masa belajo dulu...masa ni ler nak menabur bakti kepada organisasi yang banyak berjasa pada aku ni...dah ler yuran belajo pun diorang tanggung.... (korang jgn kembang tekak lak...ayat ni nak nyedapkan hati aku jer ni...kena positif)
tapi..tapi...yang buat aku amat sedeh ni..........kena tinggaikan kawan2 kat sini.......I will miss u all...bos aku??? hmmm tak tahu ler dia suka ker duka....tapi dua tiga menjak ni aku tengok muka dia sedeh aje.....x pe bos...yang pergi kan berganti...saya akan pastikan kawan saya yang akan gantikan tempat saya tu lebih vogue serba serbi dari saya....dan lebih peramah serta mempunyai idea2 yang lebih bernas supaya dapat melayan bos bersembang bila bos boring kat opis.....bos usah risau yek...

3 comments:

  1. CONGRAT....baik2 keje kat tmpt baru nanti ye.....all the best

    ReplyDelete
  2. gud luck kak aida, keep in touch k, kalo ada berita2 yg best jgn lupa kabar kat kami tau

    ReplyDelete
  3. sedih...sedih..korang jaga diri baik-baik tau...isk..isk...

    ReplyDelete